Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10367
Title: Соціальний маркетинг в харчуванні студентів
Other Titles: Socal marketing in students food habits
Authors: Мацур, В. М.
Харченко, Наталія Вікторівна
Matsur, V. M.
Kharchenko, N. V.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Мацур В. М. Соціальний маркетинг в харчуванні студентів / В. М. Мацур ; наук. керівник : Н. В. Харченко // Тези доповідей 75-ї Всеукраїнської студентської наукової конференції «Medical students’ conference in Poltava» (MEDSCOP 2019), м. Полтава, 28-29 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 102.
Abstract: На сьогодній день студенти медичних вузів мають дуже мало часу на регулярне збалансоване харчування, перерви між парами не тривалі, а тому часу вистачає лише на те, щоб доїхати до наступної, а це в свою чергу призводить до значного порушення режиму дня, порушення обміну речовин, що незабаром буде сприяти і хворобам.
Keywords: маркетинг
харчування
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10367
Appears in Collections:MEDSCOP 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Socal_marketing_in_students_food_habits.pdf496,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.