Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1087
Title: Групова дискусія як інтерактивна форма навчання лікарів-стоматологів дитячих
Authors: Шешукова, Ольга Вікторівна
Труфанова, Валентина Петрівна
Казакова, Катерина Станіславівна
Поліщук, Тетяна Вікторівна
Issue Date: 2015
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Citation: Групова дискусія як інтерактивна форма навчання лікарів-стоматологів дитячих / О. В. Шешукова, В. П. Труфанова, К. С. Казакова, Т. В. Поліщук // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : навчально-наукова конференція з міжнародною участю : тези доповіді. − Полтава : ВДНЗУ "УМСА", 2015. − С. 268–270.
Abstract: Групова дискусія - це спільне обговорення будь-якого спірного питання, що дозволяє прояснити (можливо, змінити) думки, позиції й установки учасників групи в процесі безпосереднього спілкування. Існує кілька форм групової дискусії. В навчальному процесі на клінічній кафедрі оптимально застосувати : структуровану тематичну дискусію, в який задається тема для обговорення, і чітко регламентується порядок проведення дискусії; дискусії, орієнтовані на задачу - матеріалом служить зміст окремих вправ в ході яких необхідно виконати будь-яку задачу. Можна визначити наступні переваги групової дискусії: дозволяє членам групи прояснювати власну позицію і уточнювати взаємні позиції учасників групи; дозволяє виявляти різноманіття підходів і точок зору з поставлений-ним проблем і питань; дає всебічне бачення предмета обговорення.
Keywords: інтерактивний метод навчання
дискусія
дитяча стоматологія
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1087
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrupova dyskusiya yak interaktyvna forma navchannya likariv-stomatolohiv dytyachykh.PDF4,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.