Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1087
Title: | Групова дискусія як інтерактивна форма навчання лікарів-стоматологів дитячих |
Authors: | Шешукова, Ольга Вікторівна Труфанова, Валентина Петрівна Казакова, Катерина Станіславівна Поліщук, Тетяна Вікторівна |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія" |
Citation: | Групова дискусія як інтерактивна форма навчання лікарів-стоматологів дитячих / О. В. Шешукова, В. П. Труфанова, К. С. Казакова, Т. В. Поліщук // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : навчально-наукова конференція з міжнародною участю : тези доповіді. − Полтава : ВДНЗУ "УМСА", 2015. − С. 268–270. |
Abstract: | Групова дискусія - це спільне обговорення будь-якого спірного питання, що дозволяє прояснити (можливо, змінити) думки, позиції й установки учасників групи в процесі безпосереднього спілкування. Існує кілька форм групової дискусії. В навчальному процесі на клінічній кафедрі оптимально застосувати : структуровану тематичну дискусію, в який задається тема для обговорення, і чітко регламентується порядок проведення дискусії; дискусії, орієнтовані на задачу - матеріалом служить зміст окремих вправ в ході яких необхідно виконати будь-яку задачу. Можна визначити наступні переваги групової дискусії: дозволяє членам групи прояснювати власну позицію і уточнювати взаємні позиції учасників групи; дозволяє виявляти різноманіття підходів і точок зору з поставлений-ним проблем і питань; дає всебічне бачення предмета обговорення. |
Keywords: | інтерактивний метод навчання дискусія дитяча стоматологія |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1087 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hrupova dyskusiya yak interaktyvna forma navchannya likariv-stomatolohiv dytyachykh.PDF | 4,79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.