Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/113
Title: Досвід впровадження новітніх інформаційних технологій у післядипломній підготовці сімейних лікарів в Українській медичній стоматологічній академії
Authors: Ждан, Вячеслав Миколайович
Шилкіна, Людмила Миколаївна
Штомпель, Вікторія Юріївна
Іваницький, Ігор Валерійович
Issue Date: 2013
Publisher: Национальная академия медицинских наук Украини, Киевская медицинская академия последипломного образования имени ПЛ Шупика, Украинская ассоциация семейной медицины
Citation: Досвід впровадження новітніх інформаційних технологій у післядипломній підготовці сімейних лікарів в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, В. Ю. Штомпель, І. В. Іваницький // Семейная медицина. – 2013. – № 4. – С. 25–27.
Abstract: На сучасному етапі модернізації системи охорони здоров’я велика увага приділяється методам оптимізації післядипломної освіти. Перспективними напрямками є інтеграційний та мультидисциплінарний підхід до безперервної професійної освіти. Керуючись вимогами до професійної компетентності, факультетом післядипломної освіти розроблені алгоритми виконання практичних навичок. Для покращення якості навчання відкриті центри навчально-практичної підготовки. Впроваджуються сучасні інформаційні технології з елементами дистанційної освіти.
Keywords: інноваційні технології
оволодіння практичними навичками
безперервний професійний розвиток
запровадження комп’ютерних технологій
інтегративний підхід
професійна компетентність
інтернет-ресурси
innovative technology
learning practical skills
continual professional development
the introduction of computer technology
integrative approach
professional competence
internet resources
ISSN: 2307-5112
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/113
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dosvid_vprovadjen.pdf125,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.