Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШерстюк, Олег Олексійович-
dc.contributor.authorШерстюк, Олег Алексеевич-
dc.contributor.authorSherstiuk, O. О.-
dc.contributor.authorБлищавенко, Ю. В.-
dc.contributor.authorСвінцицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorСвинцицкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSvintsitska, N. L.-
dc.contributor.authorСолдатов, Олександр Костянтинович-
dc.contributor.authorСолдатова, Ірина Марківна-
dc.contributor.authorСвінчук, О. М.-
dc.date.accessioned2020-04-27T12:51:05Z-
dc.date.available2020-04-27T12:51:05Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЧотирирічний досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою / О. О. Шерстюк, Ю. В. Блищавенко, Н. Л. Свінцицька [та ін.] // Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (м. Тернопіль, 20–21 травня 2010 р.). – Тернопіль, 2010. – С. 357–358.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12615-
dc.description.abstractДля оптимальної підготовки медичних кадрів на рівні міжнародних вимог потрібно використовувати комплекс педагогічних методів, який дозволить охопити великий обсяг навчального матеріалу й чітко розмежувати теоретичні знання студентів, підвищити об’єктивність їх практичних навичок. Упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес, як показала наша практика, дало позитивні результати, але потребує вдосконалення.uk_UA
dc.description.abstractДля оптимальной подготовки медицинских кадров на уровне международных требований необходимо использовать комплекс педагогических методов, которые позволят охватить большой объем учебного материала и четко разделить теоретические знания студентов, увеличить объективность их практических навыков. Внедрение кредитно-модульной системы в учебный процесс, как показала наша практика, дал позитивные результаты, но всеже требует усовершенствования.uk_UA
dc.description.abstractFor the optimum training of medical personnel’s at the level of international requirements it is needed to draw on the complex of pedagogical methods, which will allow to overcome the large volume of educational material and expressly to delimit theoretical knowledge’s of students, promote objectivity them practical skills. Introduction of the credit-module system in an educational process, as our practice rotined, gave і positive results, but perfection requires.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМОЗ України, Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевськогоuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectморфологіяuk_UA
dc.subjectанатоміяuk_UA
dc.subjectкредитно-модульная системаuk_UA
dc.subjectмедицинское образованиеuk_UA
dc.subjectморфологияuk_UA
dc.subjectанатомияuk_UA
dc.subjectcredit-module systemuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectmorphologyuk_UA
dc.subjectanatomyuk_UA
dc.titleЧотирирічний досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системоюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc611:378.14uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010_ShBSSSS.pdf170,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.