Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12615
Title: Чотирирічний досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою
Authors: Шерстюк, Олег Олексійович
Шерстюк, Олег Алексеевич
Sherstiuk, O. О.
Блищавенко, Ю. В.
Свінцицька, Наталія Леонідівна
Свинцицкая, Наталья Леонидовна
Svintsitska, N. L.
Солдатов, Олександр Костянтинович
Солдатова, Ірина Марківна
Свінчук, О. М.
Issue Date: 2010
Publisher: МОЗ України, Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Citation: Чотирирічний досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою / О. О. Шерстюк, Ю. В. Блищавенко, Н. Л. Свінцицька [та ін.] // Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (м. Тернопіль, 20–21 травня 2010 р.). – Тернопіль, 2010. – С. 357–358.
Abstract: Для оптимальної підготовки медичних кадрів на рівні міжнародних вимог потрібно використовувати комплекс педагогічних методів, який дозволить охопити великий обсяг навчального матеріалу й чітко розмежувати теоретичні знання студентів, підвищити об’єктивність їх практичних навичок. Упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес, як показала наша практика, дало позитивні результати, але потребує вдосконалення.
Для оптимальной подготовки медицинских кадров на уровне международных требований необходимо использовать комплекс педагогических методов, которые позволят охватить большой объем учебного материала и четко разделить теоретические знания студентов, увеличить объективность их практических навыков. Внедрение кредитно-модульной системы в учебный процесс, как показала наша практика, дал позитивные результаты, но всеже требует усовершенствования.
For the optimum training of medical personnel’s at the level of international requirements it is needed to draw on the complex of pedagogical methods, which will allow to overcome the large volume of educational material and expressly to delimit theoretical knowledge’s of students, promote objectivity them practical skills. Introduction of the credit-module system in an educational process, as our practice rotined, gave і positive results, but perfection requires.
Keywords: кредитно-модульна система
медична освіта
морфологія
анатомія
кредитно-модульная система
медицинское образование
морфология
анатомия
credit-module system
medical education
morphology
anatomy
UDC: 611:378.14
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12615
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010_ShBSSSS.pdf170,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.