Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12915
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мороховець, Галина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Островська, Людмила Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Пурденко, Тетяна Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Бичко, Марина Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-19T09:05:28Z | - |
dc.date.available | 2020-06-19T09:05:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Методика використання структурно-узагальнюючих схем у навчальному процесі вищого медичного навчального закладу / Г. Ю. Мороховець, Л. Й. Островська, Т. Й. Пурденко, М. В. Бичко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 268–272. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12915 | - |
dc.description.abstract | Структурно-узагальнюючі схеми активно використовуються вчителями, викладачами, авторами підручників. Їх застосування в вищій школі нині є важливою методичною проблемою. Як показує досвід, використання структурно- узагальнюючих схем може сприяти підвищенню пізнавальної активності студентів, тому можна говорити, що дослідження методики їх використання має велике практичне значення. | uk_UA |
dc.description.abstract | Structure-generalizing schemes are actively used by teachers, professors, authors o f textbooks. Their use in universities is a very important problem nowadays. The use o f structure-generalazing schemes can increase students' interest in activities, that is why we contend that studying the methods o f their use has a significant practical meaning. | uk_UA |
dc.description.abstract | Структурно-обобщающие схемы активно используются учителями, преподавателями, авторами учебников. Их применение в высшей школе в настоящее время является важной методической проблемой. Как показывает опыт, использование структурно-обобщающих схем может способствовать повышению познавательной активности студентов, поэтому исследования методики их использования имеет большое практическое значени | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | структурно-узагальнюючі схеми | uk_UA |
dc.subject | наочність | uk_UA |
dc.subject | структурно- функціональні зв'язки | uk_UA |
dc.subject | медичний навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | структурно-обобщающие схемы | uk_UA |
dc.subject | наглядность | uk_UA |
dc.subject | структурно-функциональные связи | uk_UA |
dc.subject | медицинское учебное заведение | uk_UA |
dc.subject | structure-generalazing schemes | uk_UA |
dc.subject | visibility | uk_UA |
dc.subject | structure-functional connections | uk_UA |
dc.subject | medical university | uk_UA |
dc.title | Методика використання структурно-узагальнюючих схем у навчальному процесі вищого медичного навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.147.091 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Morohovec.pdf | 115,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.