Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороховець, Галина Юріївна-
dc.contributor.authorОстровська, Людмила Йосипівна-
dc.contributor.authorПурденко, Тетяна Йосипівна-
dc.contributor.authorБичко, Марина Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-06-19T09:05:28Z-
dc.date.available2020-06-19T09:05:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетодика використання структурно-узагальнюючих схем у навчальному процесі вищого медичного навчального закладу / Г. Ю. Мороховець, Л. Й. Островська, Т. Й. Пурденко, М. В. Бичко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 268–272.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12915-
dc.description.abstractСтруктурно-узагальнюючі схеми активно використовуються вчителями, викладачами, авторами підручників. Їх застосування в вищій школі нині є важливою методичною проблемою. Як показує досвід, використання структурно- узагальнюючих схем може сприяти підвищенню пізнавальної активності студентів, тому можна говорити, що дослідження методики їх використання має велике практичне значення.uk_UA
dc.description.abstractStructure-generalizing schemes are actively used by teachers, professors, authors o f textbooks. Their use in universities is a very important problem nowadays. The use o f structure-generalazing schemes can increase students' interest in activities, that is why we contend that studying the methods o f their use has a significant practical meaning.uk_UA
dc.description.abstractСтруктурно-обобщающие схемы активно используются учителями, преподавателями, авторами учебников. Их применение в высшей школе в настоящее время является важной методической проблемой. Как показывает опыт, использование структурно-обобщающих схем может способствовать повышению познавательной активности студентов, поэтому исследования методики их использования имеет большое практическое значениuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectструктурно-узагальнюючі схемиuk_UA
dc.subjectнаочністьuk_UA
dc.subjectструктурно- функціональні зв'язкиuk_UA
dc.subjectмедичний навчальний закладuk_UA
dc.subjectструктурно-обобщающие схемыuk_UA
dc.subjectнаглядностьuk_UA
dc.subjectструктурно-функциональные связиuk_UA
dc.subjectмедицинское учебное заведениеuk_UA
dc.subjectstructure-generalazing schemesuk_UA
dc.subjectvisibilityuk_UA
dc.subjectstructure-functional connectionsuk_UA
dc.subjectmedical universityuk_UA
dc.titleМетодика використання структурно-узагальнюючих схем у навчальному процесі вищого медичного навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.091uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morohovec.pdf115,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.