Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12916
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Селіхова, Людмила Григорівна | - |
dc.contributor.author | Борзих, Оксана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Лавренко, Анна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Авраменко, Яніна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Коломієць, Ганна Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Кайдашев, Ігор Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-19T09:06:07Z | - |
dc.date.available | 2020-06-19T09:06:07Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Види, засоби, форми й методи педагогічного контролю у вищій школі / Л. Г. Селіхова, О. А. Борзих, А. В. Лавренко [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 351–353. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12916 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті завдання і вимоги щодо покращення контролю якості навчання студентів. Проаналізовані об’єкти, функції і види контролю, рівні та принципи здійснення контролю навчальних досягнень студентів. Метою проведення дослідження є розробка методики контролю при вивченні спеціальних дисциплін. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье определяются задачи и требования, предъявляемые к контролю обучения студентов, его функции, виды, формы и методы, анализируется использование в учебном процессе. Проанализированы объекты, функции и виды контроля, уровни и принципы осуществления контроля знаний студентов. Целью является разработка методики контроля при изучении специальных дисциплин. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article discusses the tasks and requirements for improving the quality control o f student learning. Objects, functions and types o f control, levels and principles o f control o f students' educational achievements are analyzed. The purpose o f the research is to develop a methodology o f control in the study o f special disciplines. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | види | uk_UA |
dc.subject | контроль навчання | uk_UA |
dc.subject | форми контролю | uk_UA |
dc.subject | методы | uk_UA |
dc.subject | виды | uk_UA |
dc.subject | формы контроля | uk_UA |
dc.subject | контроль обучения | uk_UA |
dc.subject | methods | uk_UA |
dc.subject | forms | uk_UA |
dc.subject | types o f control | uk_UA |
dc.subject | educational control | uk_UA |
dc.title | Види, засоби, форми й методи педагогічного контролю у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.147:378.12 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Selihova_Vidi_formi.pdf | 65,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.