Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12924
Title: Технології реалізації елементів інноваційного навчання в процесі вивчення професійної англійської мови в немовних закладах вищої освіти
Authors: Внукова, К. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Внукова К. В. Технології реалізації елементів інноваційного навчання в процесі вивчення професійної англійської мови в немовних закладах вищої освіти / К. В. Внукова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 54–56.
Abstract: статті розкрито досвід реалізації елементів інноваційного навчання на прикладі впровадження дистанційного курсу з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» для студентів фармацевтичного відділення, обґрунтовано використання елементів навчального простору системи Moodle, визначено основні типи вправ на засвоєння лексиски під час самостійної аудиторної та позааудиторної роботи.
The article reveals the main expirience o f innovative education used in distance learning course on the discipline «English in Proficiency» for pharmacy students, elements o f educational area Moodle were substantiated, different types o f effective exercises to grasp vocabulary during the classroom self -study activitiesand out-of-class self-study training.
Keywords: інноваційне навчання
освіта
англійська мова за професійним спрямуванням
дистанційне навчання
Національний фармацевтичний університет
innovative education
education
English in proficiency
distance learning
National University o f Pharmacy
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12924
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vnukova_tehnologii.pdf68,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.