Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛатогуз, С. І.-
dc.contributor.authorЛатогуз, Ю. І.-
dc.date.accessioned2020-06-25T07:13:55Z-
dc.date.available2020-06-25T07:13:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛатогуз С. І. Аналіз і діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету / С. І. Латогуз, Ю. І. Латогуз // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 195–199.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12969-
dc.description.abstractНами був проведений аналіз та діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету. Нами було удосконалено дидактичний інструментарій щодо урахування діагностики стану навчального процесу при викладанні дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету. Також були уточнені процесуально-методичні дії викладача у процесі викладання дисципліни. Особливість розробленої моделі полягає у тому, що на вибір технологій впливає не тільки зміст цієї нової теми, а вимоги формування системного знання у цей ряд виводять і базовий зміст підготовки.uk_UA
dc.description.abstractWe conducted an analysis and diagnosis of the state o f the educational process using the example of teaching the discipline “Physical rehabilitation and sports medicine ” to students of the Kharkov National Medical University. We have improved didactic tools regarding accounting for the diagnosis of the state of the educational process when teaching the discipline “Physical rehabilitation and sports medicine” to students of Kharkov National Medical University. Also, the procedural and methodological actions of the teacher in the process of teaching the discipline were clarified. The peculiarity of the developed model lies in the fact that the choice of technologies is influenced not only by the content of this new topic, but the requirements for the formation of system knowledge in this series also bring out the content of basic training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectспортивна медицинаuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectdiagnosticsuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectphysical rehabilitationuk_UA
dc.subjectsports medicineuk_UA
dc.titleАналіз і діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університетуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc717.25-041.357.4-016.29:735uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Latoguz_Analiz_diagnostika.pdf108,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.