Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12969
Title: Аналіз і діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету
Authors: Латогуз, С. І.
Латогуз, Ю. І.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Латогуз С. І. Аналіз і діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету / С. І. Латогуз, Ю. І. Латогуз // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 195–199.
Abstract: Нами був проведений аналіз та діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету. Нами було удосконалено дидактичний інструментарій щодо урахування діагностики стану навчального процесу при викладанні дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету. Також були уточнені процесуально-методичні дії викладача у процесі викладання дисципліни. Особливість розробленої моделі полягає у тому, що на вибір технологій впливає не тільки зміст цієї нової теми, а вимоги формування системного знання у цей ряд виводять і базовий зміст підготовки.
We conducted an analysis and diagnosis of the state o f the educational process using the example of teaching the discipline “Physical rehabilitation and sports medicine ” to students of the Kharkov National Medical University. We have improved didactic tools regarding accounting for the diagnosis of the state of the educational process when teaching the discipline “Physical rehabilitation and sports medicine” to students of Kharkov National Medical University. Also, the procedural and methodological actions of the teacher in the process of teaching the discipline were clarified. The peculiarity of the developed model lies in the fact that the choice of technologies is influenced not only by the content of this new topic, but the requirements for the formation of system knowledge in this series also bring out the content of basic training.
Keywords: аналіз
діагностика
методика
навчальний процес
фізична реабілітація
спортивна медицина
analysis
diagnostics
methods
educational process
physical rehabilitation
sports medicine
UDC: 717.25-041.357.4-016.29:735
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12969
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Latoguz_Analiz_diagnostika.pdf108,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.