Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13030
Title: Використання інтерактивних веб-технологій у навчальному процесі дисципліни «Гістологія, цитологія та ембріологія»
Authors: Новікова, К. А.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Новікова К. А. Використання інтерактивних веб-технологій у навчальному процесі дисципліни «Гістологія, цитологія та ембріологія» / К. А. Новікова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 294–298.
Abstract: Вивчення гістології, цитології та ембріології є неймовірно важливим для студентів-медиків, адже отримані знання, разом з іншими базовими дисциплінами, стануть фундаментом клінічного мислення майбутніх лікарів. Тому необхідно постійно вдосконалювати методи навчання для досягнення максимально ефективного розуміння предмету студентами-медиками. У наш час викладачу доступні різноманітні методики інтерактивного навчання з використанням вебтехнологій, які постійно розвиваються та вдосконалюються.Мета цієї роботи - проаналізувати ефективність використання інтерактивних методів навчання з використанням веб-технологій серед студентів-медиків.В опитуванні взяли участь 42 студенти 1 курсу Харківського національного медичного університету, які вирішували інтерактивні завдання, що були розроблені з використанням онлайн-сервісу «Kahoot!». Взагалі, інтерактивні технології навчання - це перспективний метод викладання у вищій школі. Наявний набір цифрових вебтехнологій дозволяє підібрати унікальний інструмент для конкретної мети. Однак, незважаючи на всю сучасність та перспективність, цифрові вебтехнології навчання мають і свої недоліки, серед яких найголовнішим є вартість багатьох продуктів та наявність тільки тимчасової безкоштовної версії, що унеможливлює використання цих інструментів індивідуально окремим викладачем та потребує системного підходу.
The study of histology, cytology and embryology is incredibly important for medical students, because the knowledge gained, together with other basic disciplines, will become the foundation of the clinical thinking o f future doctors. Therefore, it is necessary to constantly improve teaching methods in order to achieve the most effective understanding of the subject by medical students. Nowadays, various methods of interactive learning using web technologies are available to the teacher, which are constantly being developed and improved. The purpose of this study was to analyze the effectiveness of using interactive teaching methods using web technologies among medical students. The survey involved 42 first-year students of the Kharkiv National Medical University, who solved interactive tasks developed using the online service "Kahoot!". In general, interactive teaching technology is a promising method of teaching in higher education. The available set of digital web technologies allows you to choose an unique tool for a specific purpose. However, despite all the modernity and prospects, digital web-based learning technologies have their drawbacks, among which the main thing is the cost of many products and the availability of only a temporary free version, which makes it impossible to use these tools as an individual teacher and requires a systematic approach.
Keywords: інтерактивні технології навчання
викладання гістології, цитології та ембріології
викладання у медичному навчальному закладі
teaching histology, cytology and embryology
teaching in a medical school
interactive learning technologies
UDC: 37.091.33
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13030
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novikova_Vikoristannya.pdf100,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.