Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13061
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономарьова, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T07:22:27Z | - |
dc.date.available | 2020-07-07T07:22:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Пономарьова А. А. Особливості морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів / А. А. Пономарьова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 324–328. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13061 | - |
dc.description.abstract | У статті описується зміст поняття морально - вольового самовиховання іноземних студентів 1 курсіві. Автором розглядаються підходи до визначення процесу самовиховання. Самовиховання визначається як специфічний вид внутрішньої діяльності, націленої на вироблення вмінь, навичок, здібностей, якостей для її самоствердження і самореалізації в суспільстві. Представлено опис особливостей морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів українських ВНЗ. Виділені критерії успішної адаптації студентів першого курсу до навчання в умовах ВНЗ. Автором робиться акцент на недостатності вивчення самовиховання моральних якостей у психолого-педагогічній літературі. Підкреслюється, що самовиховання є ресурсом розвитку у рамках освітнього процесу у ВНЗ. | uk_UA |
dc.description.abstract | This article describes the content o f the concept o f moral - volitional selfeducation o f foreign students 1 italics. The author considers approaches to determining the process o f self-education. Self-education is defined as a specific type o f internal activity aimed at developing skills, abilities, qualities for its self-affirmation and selfrealization in society. The description o f the features o f moral-volitional self-education o f foreign first-year students o f Ukrainian universities is presented. Highlighted criteria for the successful adaptation o f first-year students to study in a university. The author focuses on the inadequacy o f the study o f self-education o f moral qualities in psychological and pedagogical literature. It is emphasized that self-education is a development resource in the framework o f the educational process at the university. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | самовиховання | uk_UA |
dc.subject | вольові якості | uk_UA |
dc.subject | моральні якості | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | self-education | uk_UA |
dc.subject | strong-willed qualities | uk_UA |
dc.subject | moral qualities | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject | development | uk_UA |
dc.title | Особливості морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.015.31-054.62:17.022.1 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ponomareva_Osoblivosti.pdf | 103,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.