Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13061
Title: Особливості морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів
Authors: Пономарьова, А. А.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Пономарьова А. А. Особливості морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів / А. А. Пономарьова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 324–328.
Abstract: У статті описується зміст поняття морально - вольового самовиховання іноземних студентів 1 курсіві. Автором розглядаються підходи до визначення процесу самовиховання. Самовиховання визначається як специфічний вид внутрішньої діяльності, націленої на вироблення вмінь, навичок, здібностей, якостей для її самоствердження і самореалізації в суспільстві. Представлено опис особливостей морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів українських ВНЗ. Виділені критерії успішної адаптації студентів першого курсу до навчання в умовах ВНЗ. Автором робиться акцент на недостатності вивчення самовиховання моральних якостей у психолого-педагогічній літературі. Підкреслюється, що самовиховання є ресурсом розвитку у рамках освітнього процесу у ВНЗ.
This article describes the content o f the concept o f moral - volitional selfeducation o f foreign students 1 italics. The author considers approaches to determining the process o f self-education. Self-education is defined as a specific type o f internal activity aimed at developing skills, abilities, qualities for its self-affirmation and selfrealization in society. The description o f the features o f moral-volitional self-education o f foreign first-year students o f Ukrainian universities is presented. Highlighted criteria for the successful adaptation o f first-year students to study in a university. The author focuses on the inadequacy o f the study o f self-education o f moral qualities in psychological and pedagogical literature. It is emphasized that self-education is a development resource in the framework o f the educational process at the university.
Keywords: самовиховання
вольові якості
моральні якості
особистість
розвиток
self-education
strong-willed qualities
moral qualities
personality
development
UDC: 378.015.31-054.62:17.022.1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13061
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomareva_Osoblivosti.pdf103,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.