Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13066
Title: | Критерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів |
Authors: | Сабат, Н. О. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Сабат Н. О. Критерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів / Н. О. Сабат // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 344–348. |
Abstract: | У статті розглянуто критерії відбору аудіовізуального навчального
матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів з
урахуванням специфіки здійснення майбутніми перекладачами усного перекладу.
Серед критеріїв відбору виділено загальні та специфічні. The article deals with the criteria for the selection of the audiovisual teaching material aimed at formation of future interpreters’ auditive competence, taking into consideration the peculiarities of interpreting as a translational activity. The selection criteria include general and specific ones. |
Keywords: | критерії відбору аудіовізуального матеріалу загальні критерії специфічні критерії майбутні перекладачі аудитивна компетентність criteria for the selection of the audiovisual teaching material general criteria specific criteria auditive competence future interpreters |
UDC: | 378.147:811.111 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13066 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sabat_Kriterii_vidboru.pdf | 98,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.