Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13101
Title: Структурно-логічні схеми як засіб орієнтовної основи дій cтудентів під час вивчення пропедевтики педіатрії
Authors: Фролова, Т. В.
Терещенкова, І. І.
Стенкова, Н. Ф.
Сіняєва, І. Р.
Кононенко, О. В.
Атаманова, О. В.
Барчан, Г. С.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Структурно-логічні схеми як засіб орієнтовної основи дій cтудентів під час вивчення пропедевтики педіатрії / Т. В. Фролова, І. І. Терещенкова, Н. Ф. Стенкова [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 414–418.
Abstract: У статті розглянуто питання вдосконалення методики викладання нового навчального матеріалу викладачами клінічної кафедри, розроблено та представленорезультати впровадження методики формування орієнтовної основи дій студентів у процесі вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії» засобами структурно-логічних схем. Відмічено позитивне ставлення більшості студентів до використання розробленої методики навчання, що підтверджує високий інтерес студентів до сучасних інноваційних методів, які сприяють активізації познавальної діяльності та підвищенню фахових компетенцій.
The article deals with the issues of improving the methodology of teaching new subject at the clinical departments, and elaborates and presents the results of the implementation of the methodology offorming an orientation basis of students' actions in the course of studying the discipline "Propedeutics of Pediatrics " by means of structural and logical schemes. The positive attitude of the majority of students to the use o f the developed teaching methodology was noted, which confirms the high interest of students in modern innovative methods that promotes the activation o f cognitive activity and increases the professional competences.
Keywords: методика навчання
орієнтовна основа дій
структурно- логічна схема
пропедевтика педіатрії
UDC: 378.147.091.3:016:616-053.2
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13101
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolova_Strukturnologichni_shemi.pdf109,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.