Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШенгер, С. В.-
dc.contributor.authorКириченко, М. П.-
dc.contributor.authorДунаєва, О. В.-
dc.contributor.authorГончарова, А. В.-
dc.contributor.authorПандикідіс, Н. І.-
dc.date.accessioned2020-07-10T09:26:33Z-
dc.date.available2020-07-10T09:26:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationУрахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університеті / С. В. Шенгер, М. П. Кириченко, О. В. Дунаєва [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 444–448.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13106-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз стану проблеми підготовки з фізіології студентів медичних спеціальностей в Харківському національному медичному університеті; місце дисципліни фізіології в загальній медичній підготовці, проведено аналіз психотипів людини. Обґрунтовано дидактичну модель для викладання студентам з різними психотипами, експериментально перевірено ефективність цієї методики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectстуденти медичного університетуuk_UA
dc.subjectдисципліна фізіологіяuk_UA
dc.subjectпсихотипиuk_UA
dc.subjectаудіалuk_UA
dc.subjectвізуалuk_UA
dc.subjectкінестетuk_UA
dc.titleУрахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc[159.91:159.923]-057.875:378.016:612uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shenger.pdf111,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.