Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13106
Назва: Урахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університеті
Автори: Шенгер, С. В.
Кириченко, М. П.
Дунаєва, О. В.
Гончарова, А. В.
Пандикідіс, Н. І.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Урахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університеті / С. В. Шенгер, М. П. Кириченко, О. В. Дунаєва [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 444–448.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз стану проблеми підготовки з фізіології студентів медичних спеціальностей в Харківському національному медичному університеті; місце дисципліни фізіології в загальній медичній підготовці, проведено аналіз психотипів людини. Обґрунтовано дидактичну модель для викладання студентам з різними психотипами, експериментально перевірено ефективність цієї методики.
Ключові слова: студенти медичного університету
дисципліна фізіологія
психотипи
аудіал
візуал
кінестет
УДК: [159.91:159.923]-057.875:378.016:612
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13106
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shenger.pdf111,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.