Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/133
Назва: | Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу |
Автори: | Ждан, Вячеслав Миколайович Бобирьов, Віктор Миколайович Шешукова, Ольга Вікторівна Лохматова, Наталія Михайлівна Шарбенко, Тетяна Вячеславівна |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова, Н. М. Лохматова, Т. В. Шарбенко // Медична освіта. – 2011. – № 2. – С. 52–54. |
Короткий огляд (реферат): | Самостійна робота – обов’язковий компонент навчальної та науково-дослідницької роботи студентів, а її ефективність певною мірою визначає якість професійної підготовки у ВНЗ. Активізація взаємодії викладачів і майбутніх лікарів у процесі навчання позитивно впливає на поліпшення якості підготовки спеціалістів. Це дозволяє оптимально використовувати індивідуальні можливості студентів, виробляє у них наполегливість, організованість, сприяє поглибленню знань, вмінь, розвиває практичні навички, клінічне мислення, виховує необхідність постійного поповнення та розширення обсягу спеціальних знань, орієнтує на систематичну самоосвіту. |
Ключові слова: | самостійна робота навчальний процес кредитно-модульна система Credit-modular organization system Educational process |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/133 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mistse_ta_rol_samostiinoi_roboty_studenta.pdf | 159,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.