Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13487
Title: | Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту |
Authors: | Білаш, Сергій Михайлович Олійніченко, Ярина Олександрівна Коптев, Михайло Миколайович |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Білаш С. М. Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту / С. М. Білаш, Я. О. Олійніченко, М. М. Коптев // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 23–24. |
Abstract: | Клінічне мислення відіграє важливу роль у професійній підготовці майбутніх медичних сестер. Описано інноваційні методики навчання, що використовуються для формування клінічного мислення студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову середню освіту. Clinical thinking plays an important role in the training of future nurses. The article describes the innovative teaching techniques used to form clinical thinking in nursing students who have completed basic secondary education. |
Keywords: | професійно-освітня підготовка молодшого спеціаліста медичні сестри клінічне мислення базова середня освіта інноваційні методики навчання vocational training of junior specialist nurses clinical thinking basic secondary education innovative teaching methods |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13487 |
Appears in Collections: | Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bilash_Formuvannya_Klinichnogo_mislennya.pdf | 61,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.