Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDaszykowska-Tobiasz, Jadwiga-
dc.date.accessioned2020-09-07T13:48:21Z-
dc.date.available2020-09-07T13:48:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationDaszykowska-Tobiasz Ja.Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne / Ja. Daszykowska-Tobiasz // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 58–63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13516-
dc.description.abstractДитина з порушеннями й вадами розвитку має право на гідне життя і повагу, а також на здорових і повноцінних однолітків. Обмеження в розвитку не визначають його/її як людину. Дитина з синдромом Дауна має особливі освітні потреби. Завдання польської державної установи - дати можливість якомога раніше розпочати підтримку її розвитку, забезпечити доступ до освіти, медичних послуг і соціальної допомоги. Виявляється, що незважаючи на безліч правових рішень у сфері підтримки розвитку дитини, на практиці багато питань залишаються невирішеними. До найбільш значущих належать: покращення міжвідомчої співпраці між Міністерством народної освіти і Міністерством охорони здоров’я, забезпечення впорядкованої роботи з дитиною в дитячому садку (а не поза ним), скорочення часу очікування на спеціалістів або збільшення фінансових ресурсів на реабілітацію і терапію дітей.uk_UA
dc.description.abstractA child with developmental disorders and deficits has the right to a dignified life and respect, as well as his healthy and fully fit peers. Developmental restrictions do not define him as a human. A child with Down syndrome has special educational needs. The task of the Polish state institution is to enable it to support development as early as possible, access to education, medical services and social assistance. It turns out that, despite many legal solutions in the field of supporting child development, in practice there is a lot to do. The most significant issues include: improving inter-ministerial cooperation between the Ministry of National Education and the Ministry of Health, securing ordered activities with the child in the kindergarten (and not outside of it), shortening the waiting time for specialists, or increasing the financial resources for rehabilitation and therapy of children.uk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectсиндром Даунаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectмедичні послугиuk_UA
dc.subjectсоціальна допомогаuk_UA
dc.subjectDown syndromeuk_UA
dc.subjectspecial educational needsuk_UA
dc.subjectmedical servicesuk_UA
dc.subjectsocial assistanceuk_UA
dc.titleWspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawneuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Daszykowska-Tobiasz.pdf187,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.