Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжадан, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2020-09-08T09:05:54Z-
dc.date.available2020-09-08T09:05:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДжадан О. І. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі / О. І. Джадан // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 70–72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості викладання філософії в закладах вищої медичної освіти, розглянуто значення компетентнісного підходу, а також місце викладача в освітньому процесі.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the peculiarities of teaching philosophy in higher education institutions for the training of medical professionals and discusses the importance of a competent approach, as well as the place of the teacher during the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectinstitutionsuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.titleДо проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhadan_Do_problemi_vikladannya.pdf79,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.