Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531
Title: До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі
Authors: Джадан, Ольга Іванівна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Джадан О. І. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі / О. І. Джадан // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 70–72.
Abstract: Проаналізовано особливості викладання філософії в закладах вищої медичної освіти, розглянуто значення компетентнісного підходу, а також місце викладача в освітньому процесі.
The article analyzes the peculiarities of teaching philosophy in higher education institutions for the training of medical professionals and discusses the importance of a competent approach, as well as the place of the teacher during the educational process.
Keywords: higher education
institutions
competence approach
methodology
educational process
competence
заклади вищої освіти
компетенція
навчальний процес
компетентнісний підхід
методологія
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531
Appears in Collections:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzhadan_Do_problemi_vikladannya.pdf79,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.