Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13554
Title: До питання самоідентифікації сімейного лікаря в умовах медичної реформи
Authors: Іваницький, Ігор Валерійович
Блоха, Я. Є.
Іваницька, Тетяна Анатоліївна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Іваницький І. В. До питання самоідентифікації сімейного лікаря в умовах медичної реформи / І. В. Іваницький, Я. Є. Блоха, Т. А. Іваницька // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 92–94.
Abstract: Становлення особистості майбутнього фахівця пов'язане з професійною самоідентифікацією. Вона зумовлена мотиваційною структурою, що відбиває, з одного боку, реалії соціального буття, а з іншого - духовні потреби. Останнім часом Міністерство охорони здоров’я активно вводить у повсякденну роботу сімейного лікаря аспекти професійної конкуренції, боротьби за пацієнта, що прирівнює сімейного лікаря до бізнесмена, який мусить мати навички маркетингу для ефективного продажу своїх послуг клієнтам. Для швидшої трансформації самоідентифікації необхідно реформувати медичну освіту, в яку потрібно вносити елементи конкуренції, давати можливість лікарям самостійно формувати напрям і обсяг активності з підвищення кваліфікації. Необхідним стає індивідуальний підхід до кожного лікаря, з урахуванням його попередньої самоідентифікації.
Becoming a future specialist is associated with professional self-identification. It is conditioned by a motivational structure that reflects, on the one hand, the realities of social being and, on the other, spiritual needs. Recently, the Ministry of Health has been actively introducing the aspects of professional competition into the daily work of the family doctor. The fight for the patient equates the family doctor to a businessman who must have the marketing skills to effectively sell his services to clients. A faster transformation o f self-identification requires reforming medical education. The elements of competition need to be introduced to enable physicians to formulate direction and training activities independently. An individual approach to each physician is required, given his or her previous self-identification.
Keywords: реформування медицини
самоідентифікація
сімейний лікар
ідентичність
reform of medicine
self-identification
family physician
identity
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13554
Appears in Collections:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanickiy_Do_pitannya_samoidentifikacii.pdf86,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.