Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13586
Title: Особливості контролю комплексного формування професійної психофізичної компетентності у процесі підготовки майбутніх медичних працівників
Other Titles: Особенности контроля комплексного формирования профессиональной психофизической компетентности в процессе подготовки будущих медицинских работников
Features of the control of the integrated formation of professional psychophysical competence in the process of training future medical professionals
Authors: Петришин, Олександр Володимирович
Petryshyn, O. V.
Петришин, Александр Владимирович
Issue Date: 2019
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Петришин О. В. Особливості контролю комплексного формування професійної психофізичної компетентності у процесі підготовки майбутніх медичних працівників / О. В. Петришин // Науковий часопис. –2019. – Вип. 5 (113). – С. 123–126.
Abstract: Автор статті зазначає, що проблеми комплексного формування професійної психофізичної компетентності студентів під час фізичного виховання, яка забезпечує необхідний рівень адаптації, зміцнення здоров’я і розвиток професійної психофізичної компетентності студентів, є актуальною. Найактуальнішим у цьому питання, на думку автора, є визначення ефективної діагностичної методики оцінки фізичної підготовленості майбутніх фахівців медичних спеціальностей. Використання системи тестування дало можливість індивідуально діагностувати параметри фізичної підготовленості студентів та контролювати ефективність фізичного виховання в процесі їх ППФП.
Автор статьи отмечает, что проблемы комплексного формирования профессиональной психофизической компетентности студентов во время физического воспитания, которая обеспечивает необходимый уровень адаптации, укрепления здоровья и развитие профессиональной психофизической компетентности студентов, является актуальной. Самым актуальным в этом вопрос, по мнению автора, есть определение эффективной диагностической методики оценки физической подготовленности будущих специалистов медицинских специальностей. Использование системы тестирования дало возможность индивидуально диагностировать параметры физической подготовленности студентов и контролировать эффективность физического воспитания в процессе их ППФП.
The author notes that the problems of complex formation of professional psychophysical competence of students during physical education, which provides the necessary level of adaptation, health promotion and development of professional psychophysical competence of students, is relevant. According to the author, the most relevant issue in this respect is the definition of an effective diagnostic methodology for assessing the physical fitness of future medical specialists. Using the testing system made it possible to individually diagnose the parameters of physical fitness of students and monitor the effectiveness of physical education in the process of their professional-applied physical training
Keywords: вища медична освіта
професійна підготовка
психофізичні якості
діагностичні методики
студенти
higher medical education
professional training
psychophysical qualities
diagnostic methods
students
UDC: 051
ISSN: 2311-2220
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13586
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petryshyn.pdf114,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.