Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13612
Title: Сучасний підхід до навчальних стратегій при вивченні терапевтичної стоматології
Authors: Марченко, Ірина Ярославівна
Шундрик, Марина Аркадіївна
Ткаченко, Ірина Михайлівна
Браїлко, Наталія Миколаївна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Сучасний підхід до навчальних стратегій при вивченні терапевтичної стоматології / І. Я. Марченко, М. А. Шундрик, І. М. Ткаченко, Н. М. Браїлко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 135–136.
Abstract: Способи навчальної діяльності студентів при вивченні предмета «Терапевтична стоматологія» виробляються під впливом властивих людині стилів кодування і переробки інформації та стратегій навчання, які безпосередньо залежать від характеристик навчальної ситуації й своєрідності навчальної мотивації особистості. У статті наведено приклад використання навчальних стратегій для підвищення ефективності занять із терапевтичної стоматології.
Methods of students’ educational activity during "Therapeutic dentistry" studing are made under the influence of the inherent styles of information coding and processing and learning strategies that are directly dependent on the characteristics of the educational situation and the peculiarity of the educational motivation of the individual. The article provides an example of the using of training strategies to improve the effectiveness of training in therapeutic dentistry.
Keywords: навчальні стратегії
терапевтична стоматологія
навчальна діяльність студентів
educational strategies
therapeutic dentistry
students' educational activity
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13612
Appears in Collections:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marchenko_Suchasniy_pidhid.pdf59,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.