Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13823
Title: Формування клінічного мислення студентів медичного вузу – провідне завдання в підготовці майбутнього лікаря
Other Titles: Формирование клинического мышления студентов медицинского вуза – ведущая задача в подготовке будущего врача
Formation of the clinical thinking of medical students is the main task in the preparing of a future doctor
Authors: Бобирьов, Віктор Миколайович
Капустник, Юрій Олексійович
Власова, Олена Вікторівна
Луценко, Руслан Володимирович
Бобырев, Виктор Николаевич
Капустник, Юрий Алексеевич
Власова, Елена Викторовна
Луценко, Руслан Владимирович
Bobyrov, V. M.
Kapustnick, Yu. O.
Vlasova, O. V.
Lutsenko, R. V.
Issue Date: 2009
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Формування клінічного мислення студентів медичного вузу – провідне завдання в підготовці майбутнього лікаря / В. М. Бобирьов, Ю. О. Капустник, О. В. Власова, Р. В. Луценко // Клінічне мислення: шляхи формування та вдосконалення : матеріали Всеукр. навч.-метод. конф. – Полтава, 2009. – Ч. І. – С. 11–14.
Abstract: В основу вивчення доказової медицини у вищих навчальних закладах слід покласти принципи системного підходу та безперервності освіти впродовж професійного життя лікаря. Знанням у доказовій медицині є не тільки сукупність конкретної медичної інформації, але й наявність навичок самостійного прийняття обґрунтованих рішень у конкретних клінічних ситуаціях. У практичній роботі лікаря слід використовувати лише ефективних, безпечних і економічно виправданих методів лікування. Втілення в практику принципів доказової медицини ставить перед вищими навчальними закладами нові завдання у визначенні шляхів підготовки лікарів нового покоління. Отже, діяльність сучасного лікаря має будуватися на засадах доказової медицини та застосування на практиці законів логіки.
В основу изучения доказательной медицины в высших учебных заведениях следует положить принципы системного подхода и непрерывности образования в течение профессиональной жизни врача. Знанием в доказательной медицине есть не только совокупность конкретной медицинской информации, но и наличие навыков самостоятельного принятия обоснованных решений в конкретных клинических ситуациях. В практической работе врача следует использовать только эффективных, безопасных и экономически оправданных методов лечения. Воплощение в практику принципов доказательной медицины ставит перед вузами новые задачи в определении путей подготовки врачей нового поколения. Итак, деятельность современного врача должна строиться на принципах доказательной медицины и применения на практике законов логики.
The study of evidence-based medicine in higher educational institutions should be based on the principles of a systematic approach and continuous education during future the professional life of a doctor. Knowledge in evidence-based medicine is based not only on specific medical information, but also on the availability of skills for independent decision-making in specific clinical situations. In the practical work of a doctor, only effective, safe and cost-effective methods of treatment should be used. The implementation of the principles of evidence-based medicine in practice poses new challenges for medicinal universities in determining the ways of training doctors of a new generation. So, the activity of a modern doctor should be based on the principles of evidence-based medicine and the application of the laws of logic in doctor practice.
Keywords: клінічне мислення
студенти
логіка
обґрунтування діагнозу та лікування
клиническое мышление
студенты
логика
обоснование диагноза и лечения
clinical thinking
students
logic
justification of diagnosis and treatment
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13823
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сlinical_thinking_09 .PDF310,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.