Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Н. П.-
dc.date.accessioned2020-11-30T08:50:24Z-
dc.date.available2020-11-30T08:50:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПавлюк Н. П. Формування професійної компетентності майбутніх учителів / Н. П. Павлюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 320–325.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14096-
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес формування професійної компетентності педагогів, визначено рівні навчальної діяльності у відповідності з теорією компетентнісного підходу; охарактеризовані класифікації компетентностей; виокремлена ступінь педагогічної компетентності та особисті якості майбутнього вчителя; загальні когнітивні вміння; визначено проблеми формування професійної компетентності та її компонентів.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the process of formation of professional competence of teachers, determines the levels of educational activity in accordance with the theory of competence approach (academic type, quasi-professional activity, educational- professional activity); characterized classifications of competencies (sociocommunicative, informational, self-educational, value-semantic and socio-cultural competencies) (they are key and part of professional competencies), pedagogical, psychological, managerial, research competencies (they are defined as basic competencies of teachers); professional-communicative and linguodidactic competence); the degree of pedagogical competence and personal qualities of the future teacher (purposefulness, creativity, independence, desire for development and improvement, initiative, citizenship, social responsibility, harmony of socialization; basic cognitive skills (ability to observe, establish analogies, compare and contrast, structure) specify, analyze facts and phenomena), methodological cognitive skills (ability to form the purpose of the activity, choose appropriate methods, means and methods of achieving goals, separate the object of study, process and regroup educational material, etc.), general cognitive skills ( ability to plan and organize their educational activities in general, to exercise self-control and self-assessment)); problems of formation of professional competence and its components are defined.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрен процесс формирования профессиональной компетентности педагогов, определены уровни учебной деятельности в соответствии с теорией компетентностного подхода; охарактеризованы классификации компетенций; выделена степень педагогической компетентности и личные качества будущего учителя; общие когнитивные умения; определены. проблемы формирования профессиональной компетентности и ее компонентов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectлінгвіст-майстерuk_UA
dc.subjectкомпоненти структури професійно- педагогічної компетентностіuk_UA
dc.subjectособливості структури методичної компетентностіuk_UA
dc.subjectmaster linguistuk_UA
dc.subjectcomponents of the structure of professional and pedagogical competenceuk_UA
dc.subjectfeatures of the structure of methodical competenceuk_UA
dc.subjectлингвист-мастерuk_UA
dc.subjectкомпоненты структуры профессионально-педагогической компетентностиuk_UA
dc.subjectособенности структуры методической компетентностиuk_UA
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх учителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc811.161.2’367uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavliuk_Formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti.pdf122,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.