Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14125
Назва: Український досвід упровадження е-навчання іноземних мов у закладах вищої освіти
Автори: Шуневич, Б. І.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Шуневич Б. І. Український досвід упровадження е-навчання іноземних мов у закладах вищої освіти / Б. І. Шуневич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 425–431.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз наукової літератури стосовно процесу розвитку електронного навчання (е-навчання) на прикладі його впровадження під час організації викладання і навчання іноземних мов в українських закладах вищої освіти (ЗВО); описано послідовність його впровадження від 1996 р. до 2020 р., а саме: використання для укладання своїх дистанційних курсів закордонні віртуальні навчальні середовища (ВНС), а пізніше - власні ВНС, ВНС у вільному доступі; створення навчальних матеріалів за допомогою простих інструментальних засобів, наприклад: створення окремо дидактичних ігор і вікторин за шаблонами за допомогою конструкторів універсальних дидактичних ігор, тестових завдань і вправ, інтерактивних тренувально-контрольних вправ, електронних завдань та ін.; використання порталів з готовими онлайн-ресурсами іноземних та українських ЗВО для вивчення різних мов. Крім цього описано: роль першого досвіду повністю дистанційного викладання своїх дисциплін у січні 2018 р. кількома українськими ЗВО, а також варіанти організації дистанційного навчання (ДН) іноземних мов в умовах весняного карантину 2020 року і процес організації ДН в осінньому семестрі 2020-2021 навчального року.
The article deals with the scientific literature on the process of development of electronic learning (e-learning) on the example of its implementation during foreign languages teaching and learning in Ukrainian higher education institutions (HEIs); describes the sequence of its implementation from 1996 to 2020, namely: the use of foreign virtual learning environments (VLE) for compiling their distance courses, and later - their own VLE, free access VLE; creation of educational materials by means of simple tools, for example: creation of separate didactic games and quizzes according to templates with the help of designers of universal didactic games, test tasks and exercises, interactive training and control exercises, electronic tasks, etc .; use of portals with ready-made online resources of foreign and Ukrainian HEIs for learning different languages. In addition, the role of the first experience of fully distance teaching of their disciplines by several Ukrainian HEIs in January 2018 is described, as well as variants for organizing distance learning (DL) of foreign languages in the spring quarantine of 2020 and the process of organizing DL in the autumn semester of 2020-2021 academic year.
В статье проведен анализ научной литературы о процессе развития электронного обучения (э-обучения) на примере его внедрения во время организации преподавания и обучения иностранным языкам в украинских заведениях высшего образования (ЗВО); описано последовательность его внедрения в 1996-2020 годах, а именно: использование иностранных виртуальных учебных сред (ВУС) для создания своих дистанционных курсов, а позже - собственных ВУС, ВУС в свободном доступе; создание учебных материалов с помощью простых инструментальных средств, например: создание отдельно дидактических игр и викторин по шаблонам с помощью конструкторов универсальных дидактических игр, тестовых заданий и упражнений, интерактивных тренировочно-контрольных упражнений, электронных задач и др.; использование порталов с готовыми онлайн-ресурсами иностранных и украинских ЗВО для изучения различных языков. Кроме этого описано: роль первого опыта полностью дистанционного преподавания дисциплин в январе 2018 несколькими украинскими ЗВО, а также варианты организации дистанционного обучения (ДО) иностранных языков в условиях весеннего карантина 2020 года и процесс организации ДО в осеннем семестре 2020-2021 учебного года.
Ключові слова: електронне навчання
віртуальне навчальне середовище
інструментальні засоби
e-learning
virtual learning environment
tools
электронное обучение
виртуальная учебная среда
инструментальные средства
УДК: 378.147:376.352 (477)
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14125
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shunevich_Ukrayinskij_dosvid.pdf151,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.