Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14200
Назва: Особливості організацій навчального процесу під час дистанційного навчання на кафедрі латинської мови та медичної термінології ХНМУ
Автори: Дерев’янченко, Н. В.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Дерев’янченко Н. В. Особливості організацій навчального процесу під час дистанційного навчання на кафедрі латинської мови та медичної термінології ХНМУ / Н. В. Дерев’янченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 130–133.
Короткий огляд (реферат): Стаття описує досвід кафедри латинської мови та медичної термінології ХНМУ у проведенні практичних занять під час пандемії. Наголошується на пріоритетному значенні матеріально-технічного оснащення навчальних аудиторій. Описується, як організовані синхронний і асинхронний формати дистанційного навчання. Окреслено основні компоненти дистанційних курсів з навчальної дисципліни, створених на платформі Moodle. Зазначено, що для контролю рівня знань ефективним є використання мобільних додатків. Серед проблемних питань акцентовано увагу на різному рівні цифрової грамотності науково-педагогічних працівників, а також здобувачів освіти.
The article is devoted to description of the experience of the Department of Latin language and medical terminology of KNMU in holding of classes during pandemic. It is emphasized on priority meaning of material and technical equipment of classrooms. It is described how the synchronic and asynchronic forms of distance learning are organized. It is describedю. It was noted that mobile applications are effectively used for the control of the level of students ’ knowledge. Amount the problematic issues it is mentioned about different level of digital literacy of teachers and students.
Ключові слова: дистанційна освіта
латинська мова
медична термінологія
Moodle
цифрова грамотність
distance learning
Latin language
medical terminology
digital literacy
УДК: 378.018.43:37.016:811.124
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14200
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derevyanko_Osoblivosti_organizacii.pdf91,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.