Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, О. Я.-
dc.date.accessioned2020-12-03T14:24:14Z-
dc.date.available2020-12-03T14:24:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІщенко О. Я. Основні підходи до розробки освітніх програм / О. Я. Іщенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 167–172.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14201-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні підходи до розробки освітніх програм. Ці підходи включають розуміння основних принципів створення такої програми, а саме: присвоєння її елементам кредитів ЄКТС, складання профілю програми; формування у самих викладачів професійно-педагогічної компетентності, вміння використовувати теоретичні знання, розуміти роль національних і галузевих рамок кваліфікації, професійних і освітніх стандартів. Автор робить акцент на відповідальності кожного викладача, який повинен знати, як визначаються результати навчання і як формуватимуться освітні програми. В статті пропонуються основні стадії розробки освітньої програми, а також подається типова структура профілю програми.uk_UA
dc.description.abstractThe main approaches to the study program design have been considered in the paper. These approaches include the understanding of main principles of the study program design, i.e. allocation of ECTS credits, designing the study program profile, acquiring professional and pedagogical competence by the academic staff, ability to apply theoretical knowledge, understand the role of national and branch qualification frameworks, professional and educational standards. The authors focuses on the responsibility of every lecturer who should know how to determine learning outcomes and to use them in the designing a study program. The main stages for study program design and the study program profile have been presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectосвітні програмиuk_UA
dc.subjectпрофіль освітньої програмиuk_UA
dc.subjectстудентоцентричне навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectЄКТСuk_UA
dc.subjectstudy programuk_UA
dc.subjectstudy program profileuk_UA
dc.subjectstudent centered educationuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectECTSuk_UA
dc.titleОсновні підходи до розробки освітніх програмuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.091uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ischenko_Osnovni_pidhodi.pdf138,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.