Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14201
Title: Основні підходи до розробки освітніх програм
Authors: Іщенко, О. Я.
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Іщенко О. Я. Основні підходи до розробки освітніх програм / О. Я. Іщенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 167–172.
Abstract: У статті розглядаються основні підходи до розробки освітніх програм. Ці підходи включають розуміння основних принципів створення такої програми, а саме: присвоєння її елементам кредитів ЄКТС, складання профілю програми; формування у самих викладачів професійно-педагогічної компетентності, вміння використовувати теоретичні знання, розуміти роль національних і галузевих рамок кваліфікації, професійних і освітніх стандартів. Автор робить акцент на відповідальності кожного викладача, який повинен знати, як визначаються результати навчання і як формуватимуться освітні програми. В статті пропонуються основні стадії розробки освітньої програми, а також подається типова структура профілю програми.
The main approaches to the study program design have been considered in the paper. These approaches include the understanding of main principles of the study program design, i.e. allocation of ECTS credits, designing the study program profile, acquiring professional and pedagogical competence by the academic staff, ability to apply theoretical knowledge, understand the role of national and branch qualification frameworks, professional and educational standards. The authors focuses on the responsibility of every lecturer who should know how to determine learning outcomes and to use them in the designing a study program. The main stages for study program design and the study program profile have been presented.
Keywords: освітні програми
профіль освітньої програми
студентоцентричне навчання
компетентнісний підхід
ЄКТС
study program
study program profile
student centered education
competence approach
ECTS
UDC: 378.147.091
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14201
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ischenko_Osnovni_pidhodi.pdf138,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.