Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14226
Title: Формування компетенцій майбутніх лікарів щодо оцінки впливу соціально-економічних і біологічних детермінант на стан здоров’я населення в аспекті розвитку громадського здоров’я
Authors: Хорош, Максим Вікторович
Бєлікова, Інна Володимирівна
Плужнікова, Тетяна Владиславівна
Ляхова, Наталія Олександрівна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Формування компетенцій майбутніх лікарів щодо оцінки впливу соціально-економічних і біологічних детермінант на стан здоров’я населення в аспекті розвитку громадського здоров’я / М. В. Хорош, І. В. Бєлікова, Т. В. Плужнікова, Н. О. Ляхова // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 240–242.
Abstract: Сучасний термін «профілактика» слід розуміти як комплекс державних, соціальних, гігієнічних і медичних заходів, спрямованих на забезпечення високого рівня здоров’я населення і запобігання виникненню хвороб. Слід чітко пам’ятати, що профілактичні втручання матимуть вищу ефективність лише за умови їх реалізацї на всіх рівнях — державному, виробничому, сімейному, індивідуальному.
The modern interpretation o f the term "prevention" should be understood as a complex o f state, social, hygienic and medical measures aimed at ensuring a high level o f health o f the population and preventing the occurrence o f diseases. It should be clearly remembered that preventive interventions will be more effective only if they are implemented at all levels - state, industrial, family, individual.
Keywords: громадське здоров'я
профілактика
зміцнення здоров'я
фактори ризику
public health
prevention
health promotion
risk factors
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14226
Appears in Collections:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horosh_Formuvannya.pdf86,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.