Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14228
Title: Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти
Authors: Цветкова, Наталія Володимирівна
Соколовська, Валентина Михайлівна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Цветкова Н. В. Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти / Н. В. Цветкова, В. М. Соколовська // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 244–245.
Abstract: Структура навчального процесу на кафедрі післядиломної освіти лікарів- стоматологів ортопедів складається з навчання лікарів-інтернів за фахом „ Стоматологія ", слухачів різних циклів. Навчання всіх цих груп не може відбуватися в однакових умовах і вимагає диференційованого підходу викладачів. Навчальний процес із лікарями-інтернами спрямований на їх становлення як самостійних спеціалістів, розвиток самостійного клінічного мислення, змогу орієнтуватися і працювати в умовах стрімкого розвитку науково-технічного прогресу. Практичні заняття зі слухачами мають на меті підвищити рівень їхніх знань з урахуванням умов сьогодення, допомогти лікарям адаптуватися і працювати на високому сучасному рівні.
The structure of the educational process at the Department of Postgraduate Education of Orthopedic Dentists consists of the training of interns in the specialty "dentistry", students of different cycles. The training of all these groups cannot be conducted in the same conditions and requires a differential approach of teachers. The educational process with interns is aimed at becoming them as independent specialists, developing independent clinical thinking, being able to navigate and work in the conditions of rapid development of scientific and technological progress. Practice sessions with trainees should aim to increase their level of knowledge, taking into account the current conditions, to help physicians adapt and work at a high modern level.
Keywords: організація навчання
наукові знання
філософські теорії
практичні навички
дидактика
teaching organization
scientific knowledge
philosophical theories
practical skills
didactics
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14228
Appears in Collections:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cvetkova_Osoblivosti.pdf60,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.