Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14261
Назва: Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей
Автори: Шейко, Володимир Дмитрович
Крижановський, Олександр Анатолійович
Должковий, Сергій Вікторович
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей / В. Д. Шейко, О. А. Крижановський, С. В. Должковий // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 258–259.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто специфіку викладання навчального матеріалу іноземним студентам у аспекті гендерних особливостей. Виявлено, що основними особливостями цієї категорії студентів є специфічні моделі соціальної поведінки юнаків і дівчат усередині міжнаціональної групи і відносно викладачів-жінок, проблеми дисциплінарного характеру в юнаків.
Ways for teaching process transformation according to international students’ gender characteristics was investigated. In our opinion, main aspects of those peculiarities include specific interaction models between men and women in “mixed” international groups, specific attitude to teaching women and men’s discipline management problems.
Ключові слова: гендерні особливості
іноземні студенти
викладання
gender peculiarities
international students
teaching
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14261
Розташовується у зібраннях:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sheyko_Adaptaciya_procesu.pdf60,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.