Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14555
Title: Базові компетентності та концепція їх формування у майбутніх стоматологів в медичних ВНЗ України
Authors: Юдіна, Ксенія Євгеніївна
Юдина, Ксения Евгеньевна
Yudina, K. Ye
Issue Date: 2020
Publisher: Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка
Citation: Юдіна К. Є . Базові компетентності та концепція їх формування у майбутніх стоматологів в медичних ВНЗ України / К. Є. Юдіна // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров'я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–23 жовтня 2020 р. / за заг. редакцією проф. Пилипенка С. В. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 136–138.
Abstract: Вивчення теоретико-методологічних основ становлення професійної компетентності майбутніх стоматологів під час їх підготовки у вищих медичних навчальних закладах України належить до значущих проблем, без врегулювання якої неможливо налагодити навчально-виховний процес в нинішніх обставинах. Це породжене впливом ряду аспектів, перш за все, потребою перетворення вітчизняної системи освіти та наближення її до міжнародних стандартів. Втім це потребує вирішення низки завдань; особливо, ефективність вирішення вищевказаної проблеми обумовлюється від якості теоретичних і методологічних основ, визначення концепції і тактики її виконання. Відповідно до цього, виникає доцільність розробки концепції формування базової компетентності майбутніх стоматологів, як системи поглядів, що характеризує певний спосіб пояснення та розгляду явищ, що передбачає провідну ідею даного дослідження і його головні положення.
Keywords: системний підхід
особистісний підхід
діяльнісний підхід
аксіологічний підхід
компетентнісний підхід
UDC: 611/614:37.01(06)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14555
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bazovi_ kompetentnosti-2020.pdf168,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.