Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14563
Title: | Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів |
Authors: | Юдіна, Ксенія Євгеніївна Юдина, Ксения Евгеньевна Yudina, K. Ye |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Slâdkovicovo, Slovenskä republika 2017 |
Citation: | Юдіна К. Є . Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів / К. Є. Юдіна // Inovacne vyskum voblasti sociologie, psychologia politologie : medzinârodnâ vedecko-praktickâ konferencia, 10–11 marca 2017, Slädkovicovo, Slovenskä republika. – Slâdkovicovo, 2017. – С. 166–169. |
Abstract: | Високі вимоги до навчального процесу у вищих навчальних закладах змушують шукати нові, більш ефективні підходи, націлені на вдосконалення методів навчання у. відповідність вимогам. У цьому сенсі проблема психофізіологічного аспекту навчання у вищих навчальних закладах набуває особливого значення. Психофізіологічна готовність до навчання передбачає розвиток багатьох процесів, які необхідно розвивані і діагностувати. Пам'ять як психофізіологічний процес є одним з основних процесів який визначає ступінь зрілості, без якого не можлива була б діяльність людини. І. М. Сєченов вказував, що без пам'яті наші відчуття і сприйняття, Зникаючи безслідно в міру виникнення, залишали б людину вічно в положенні новонародженого. |
Keywords: | пам'ять навчання зорова пам'ять слухова пам'ять |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14563 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Psykhofziolohichnyy_aspekt_ doslidzhennya_pam'yati.pdf | 147,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.