Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14620
Title: Програма " Навчай для України"- Сміливий ризик чи надія на успіх?
Authors: Журавльова, Аліна Олексіївна
Пивовар, Ніна Михайлівна
Журавлева, Алина Алексеевна
Пивовар, Нина Михайловна
Zhuravlova, А. О.
Pyvovar, N. M.
Issue Date: 2017
Publisher: Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка
Citation: Журавльова А. О. Програма " Навчай для України"- Сміливий ризик чи надія на успіх? / А. О. Журавльова, Н. М. Пивовар // Матеріали XVI Міжнародної науково-практичної конференції «Макаренкознавчий вимір актуальних питань соціальної адаптації особистості», Всеукраїнських науково-практичних семінарів «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектам сфері науки освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві», (м. Полтава, 13–14 березня 2017 р.) / за ред. проф. M. B. Гриньової. – Полтава, 2017. – С. 107–108.
Abstract: 9 лютого в Україні стартувала програма «Навчай для України». Першою подією з програмою в світі стала «Teach For America», започаткована 25 років тому. Зараз мережа «Teach For Ail» об'єднує 42 країни, в багатьох із яких ситуація з освітою значно краща ніж в Україні - США, Великобританія, Німеччина, Франція, Швеції Іспанї, Бельгії , Ізраїль, Японія, Китай та інші. Програма не передбачає видатків з бюджету, окрім стандартної зарплати вчителів . Громадська організація залучає для його втілення спонсорські кошти. «Програма співпрацює з міжнародними організаціями, бізнесом та приватними особами - всіма, кому не байдужа якість освіти та майбутнє країни».
Keywords: система освіти
креатив
колектив
школа
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14620
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prohrama_ navchay_dlya_ Ukrayiny_2017.pdf111,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.