Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14663
Title: Історіографічний аналіз науково-педагогічного бачення О. О. Богомольця (1881-1946)
Authors: Шарлай, Наталія Миколаївна
Гриньова, Марина Вiкторiвна
Шарлай, Наталья Николаевна
Гринева, Марина Викторовна
Sharlay, N. M.
Grineva, M.V
Issue Date: 2020
Publisher: Scientific Journal "Virtus"
Citation: Шарлай Н. М. Історіографічний аналіз науково-педагогічного бачення О. О. Богомольця (1881-1946) / Н. М. Шарлай, М. В. Гриньова // Scientific Journal Virtus. – 2020. – № 43. – С. 173–175.
Abstract: У статті розглядаються періоди та напрямки науково-педагогічної діяльності О. О. Богомольця, обґрунтовано його внесок у розвиток вітчизняної медичної науки наприкінці XIX – на початку XX ст. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні історико-педагогічних аспектів становлення та розвитку ідей вищої медичної освіти у науково-педагогічній спадщині О. О. Богомольця, його внеску в розвиток вітчизняної медичної науки наприкінці ХІХ – на початку XX ст. Вирішення поставленої мети досягнуто шляхом вирішення таких завдань: проаналізувати основні віхи життєвого та творчого шляху О.О. Богомольця, систематизувати фактори, що визначили становлення його як вченого й особистості; охарактеризувати основні досягнення вченого у різних галузях медичної науки та класифікувати його основні публікації; вивчити специфіку викладацької діяльності О. О. Богомольця та його поглядів в умовах сьогодення. В результаті проведеного історичного аналізу описано біографічний нарис життя та професійної діяльності Олександра Богомольця, визначено хронологічні періоди професійної діяльності. Обґрунтовано внесок Олександра Богомольця у розвиток викладацької діяльності й фактори формування ідей професійної медичної освіти у науково-педагогічній спадщині. В процесі аналітичного пошуку встановлено необхідність трансформації ідей дослідника в нинішніх умовах реформування медичної галузі України. Система охорони здоров’я нині перебуває в пошуку шляхів виходу з кризової ситуації та побудови нової моделі, наближеної до європейських стандартів. І цей складний процес обов’язково потребує зміни парадигми базової середньої та вищої медичної освіти.
Keywords: Богомолець О. О.
галузі медичної освіти
педагогічні погляди
практичний метод
системний метод
UDC: 378.12/.14
ISSN: 2410-4388 (Print)
2415-3133 (Online)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14663
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
istoriograficheskiy_ analiz_2020.pdf939,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.