Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14856
Title: Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційних технологій у підготовці медичних кадрів
Authors: Міщенко, Ігор Віталійович
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Павленко, Ганна Петрівна
Жукова, Марина Юріївна
Коковська, Оксана Валеріївна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Якіна, Олена Олександрівна
Філоніч, О. О.
Mishchenko, I. V
Zaporozhets, T. M.
Vesnina, L. E.
Sokolenko, V. M.
Pavlenko, H. P.
Zhukova, M. Yu
Kokovsʹka, O. V.
Tkachenko, Е. V.
Yakina, О. О.
Filonich, О. О.
Мищенко, Игорь Витальевич
Запорожец, Татьяна Николаевна
Веснина, Людмила Эдуардовна
Павленко, Анна Петровна
Жукова, Марина Юрьевна
Коковская, Оксана Валерьевна
Ткаченко, Елена Викторовна
Якина А. А.
Филонич А. А.
Issue Date: 2010
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційних технологій у підготовці медичних кадрів / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Л. Е. Весніна [та ін.] // Інноваційні освітні технології у підготовці медичних кадрів (частина II) : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2010. – С. 21–23.
Abstract: Освіта як одна з найважливіших складових суспільства мусить швидко реагувати і відповідати стану научнотехнічного прогресу, тенденціям розвитку економічної сфери країни. Вона впливає на всі процеси і сторони життя, оскільки готує фахівців, розвиває особистість, формує певні життєві погляди. Тому особливої уваги заслуговують сучасний стан, проблеми впровадження і перспективи інноваційних технологій у освіті нашої країни. В Україні, починаючи з 1998 р., йде робота з розробки та впровадження галузевих стандартів вищої освіти (СВО). Система державних стандартів вищої освіти України, з одного боку, чітко регламентує вимоги до якості підготовки фахівця, а з іншого, визначає як нормативний обсяг змісту, так і його варіативну частину - вибір навчального закладу і студента. Система стандартів будується за принципами цілеспрямованості, прогностичності, технологічності, діагностичності, що забезпечує можливість вимірювання рівня досягнення й ефективності цілей освітньої та професійної підготовки, сформульованих в ОКХ та реалізованих на основі ОПП.
Keywords: вища освіта
освітньо-кваліфікаційна харакатеристика
освітня професійна програма
ліцензійний іспит Крок1
тестові завдання
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14856
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
innovatsiynykh_ tekhnolohiy_1.pdf155,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.