Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14860
Title: Організація навчально-виховного процесу зі студентами- іноземцями на кафедрі нормальної фізіології
Authors: Моргун, Зайтуна Камілівна
Жукова, Марина Юріївна
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Гончаренко, Людмила Леонідівна
Павленко, Ганна Петрівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Моргун, Зайтуна Камиловна
Жукова, Марина Юрьевна
Запорожец, Татьяна Николаевна
Гончаренко, Людмила Леонидовна
Павленко, Анна Петровна
Соколенко, Валентина Николаевна
Morgun, Z. K.
Zhukova, M. Yu.
Zaporozhets, T. M.
Goncharenko, L. L.
Pavlenko, H. P.
Sokolenko, V. M.
Issue Date: 2003
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Організація навчально-виховного процесу зі студентами- іноземцями на кафедрі нормальної фізіології / З. К. Моргун, М. Ю. Жукова, Т. М. Запорожець [та ін. ] // Особливост і організаці ї навчально-виховного процесу зі студентами-іноземцями у медичном у вузі : матеріали доп. навч.-метод. конф. – Полтава, 2003. – С. 154–156.
Abstract: Кафедра нормальної фізіології працює зі студентами-іноземцями, які навчаються на II курсі стоматологічного та медичного факультетів і проблема зростає у зв'язку з тим. що зони ще не досить вільно володіють російською мовою. До речі, викладання предмета державною мовою ставить проблему, бо студенти-іноземці віддають перевагу вивченню російської мови. Той рівень навчальних вимог, який ми можемо ставити у вітчизняній групі, в іноземній викликає опір і непорозуміння. Інколи, стомлені цією ситуацією, викладачі стають на шлях найменшого опору - знижують вимоги до студентів, закривають очі на кругову етнічну поруку та інше.
Keywords: фізіологія
студенти-іноземці
самостійна робота студентів
аудиторна робота
лекції
практичні заняття
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14860
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
navchalʹno_vykhovnyy111.pdf132,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.