Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозлуцька, Г. М.-
dc.contributor.authorІваськевич, В. З.-
dc.date.accessioned2021-02-24T09:55:46Z-
dc.date.available2021-02-24T09:55:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРозлуцька Г. М. Мультидисциплінарний підхід до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітей / Г. М. Розлуцька, В. З. Іваськевич // Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Мультидисциплінарний підхід в ортодонтичному лікуванні», присвяченої 100-річчю Української медичної стоматологічної академії та 30-річчю кафедри післядипломної освіти лікарів-ортодонтів, м. Полтава, 12–13 листопада 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 16–18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14987-
dc.description.abstractАктуальність міждисциплінарних підходів до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітей визначається рядом чинників, зокрема, зростання ваги у якісній соціальній комунікації; прогресування проблеми артикуляції, яка спостерігається у більше 80% дітей дошкільного та шкільного віку і має тенденцію зростати; відсутність на пострадянському просторі усталених традицій співпраці фахівців різних напрямів (ортодонтів, логопедів, психологів, педагогів та ін.) щодо усунення відхилень у звуковимові дітей. Мета - на підставі експертного опитування визначити взаємозалежність між артикуляцією звуків української мови та зубо-щелепними аномаліями, зокрема вестибулярним положенням іклів. Методи дослідження. Міждисциплінарність підходів до проблеми зумовила використання дослідницького інструментарію різних галузей науки, серед яких: педагогіка, психологія, логопедія, ортодонтія. Застосовано загальнонаукові та спеціальні методи: емпіричні, аналітико-синтетичні методи дослідження при аналізі джерел і науково-методичної літератури; системний підхід, структурно-функціональний аналіз, узагальнення для інтерпретації результатів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectартикуляція приголосних звуківuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectзубощелепні аномаліїuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.titleМультидисциплінарний підхід до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Мультидисциплінарний підхід в ортодонтичному лікуванні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozlucka_Multidisciplinarniy_pidhid.pdf41,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.