Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розлуцька, Г. М. | - |
dc.contributor.author | Іваськевич, В. З. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T09:55:46Z | - |
dc.date.available | 2021-02-24T09:55:46Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Розлуцька Г. М. Мультидисциплінарний підхід до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітей / Г. М. Розлуцька, В. З. Іваськевич // Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Мультидисциплінарний підхід в ортодонтичному лікуванні», присвяченої 100-річчю Української медичної стоматологічної академії та 30-річчю кафедри післядипломної освіти лікарів-ортодонтів, м. Полтава, 12–13 листопада 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 16–18. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14987 | - |
dc.description.abstract | Актуальність міждисциплінарних підходів до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітей визначається рядом чинників, зокрема, зростання ваги у якісній соціальній комунікації; прогресування проблеми артикуляції, яка спостерігається у більше 80% дітей дошкільного та шкільного віку і має тенденцію зростати; відсутність на пострадянському просторі усталених традицій співпраці фахівців різних напрямів (ортодонтів, логопедів, психологів, педагогів та ін.) щодо усунення відхилень у звуковимові дітей. Мета - на підставі експертного опитування визначити взаємозалежність між артикуляцією звуків української мови та зубо-щелепними аномаліями, зокрема вестибулярним положенням іклів. Методи дослідження. Міждисциплінарність підходів до проблеми зумовила використання дослідницького інструментарію різних галузей науки, серед яких: педагогіка, психологія, логопедія, ортодонтія. Застосовано загальнонаукові та спеціальні методи: емпіричні, аналітико-синтетичні методи дослідження при аналізі джерел і науково-методичної літератури; системний підхід, структурно-функціональний аналіз, узагальнення для інтерпретації результатів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | артикуляція приголосних звуків | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | зубощелепні аномалії | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.title | Мультидисциплінарний підхід до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Мультидисциплінарний підхід в ортодонтичному лікуванні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rozlucka_Multidisciplinarniy_pidhid.pdf | 41,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.