Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14987
Назва: | Мультидисциплінарний підхід до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітей |
Автори: | Розлуцька, Г. М. Іваськевич, В. З. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Розлуцька Г. М. Мультидисциплінарний підхід до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітей / Г. М. Розлуцька, В. З. Іваськевич // Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Мультидисциплінарний підхід в ортодонтичному лікуванні», присвяченої 100-річчю Української медичної стоматологічної академії та 30-річчю кафедри післядипломної освіти лікарів-ортодонтів, м. Полтава, 12–13 листопада 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 16–18. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність міждисциплінарних підходів до вирішення проблеми артикуляції приголосних звуків у дітей визначається рядом чинників, зокрема, зростання ваги у якісній соціальній комунікації; прогресування проблеми артикуляції, яка спостерігається у більше 80% дітей дошкільного та шкільного віку і має тенденцію зростати; відсутність на пострадянському просторі усталених традицій співпраці фахівців різних напрямів (ортодонтів, логопедів, психологів, педагогів та ін.) щодо усунення відхилень у звуковимові дітей. Мета - на підставі експертного опитування визначити взаємозалежність між артикуляцією звуків української мови та зубо-щелепними аномаліями, зокрема вестибулярним положенням іклів. Методи дослідження. Міждисциплінарність підходів до проблеми зумовила використання дослідницького інструментарію різних галузей науки, серед яких: педагогіка, психологія, логопедія, ортодонтія. Застосовано загальнонаукові та спеціальні методи: емпіричні, аналітико-синтетичні методи дослідження при аналізі джерел і науково-методичної літератури; системний підхід, структурно-функціональний аналіз, узагальнення для інтерпретації результатів. |
Ключові слова: | артикуляція приголосних звуків діти зубощелепні аномалії мовлення |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14987 |
Розташовується у зібраннях: | Мультидисциплінарний підхід в ортодонтичному лікуванні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rozlucka_Multidisciplinarniy_pidhid.pdf | 41,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.