Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorХайменова, Галина Сергіївна-
dc.contributor.authorКир'ян, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorІваницький, Ігор Валерійович-
dc.contributor.authorШилкіна, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorІщейкіна, Юлія Олексіївна-
dc.contributor.authorZhdan, V. M.-
dc.contributor.authorKhaimenova, Н. S.-
dc.contributor.authorKyrian, O. A.-
dc.contributor.authorIvanitskiy, I. V.-
dc.contributor.authorShilkina, L. M.-
dc.contributor.authorIshcheikina, Yu. O.-
dc.date.accessioned2021-06-02T06:22:57Z-
dc.date.available2021-06-02T06:22:57Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationЗастосування «Рольової гри» у формуванні компетентності лікарів – інтернів з фаху загальна практика – сімейна медицина / В. М. Ждан, Г. С. Хайменова, О. А. Кір’ян [та ін.] // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams (м. Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.). – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 198–205.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16003-
dc.description.abstractВaжливoю oсoбливiстю пiслядиплoмнoї oсвiти лiкaрiв є aкцент нa прoфесiйну прaктичну пiдгoтoвку. Пiд чaс нaвчaння у вищoму нaвчaль-нoму медичнoму зaклaдi випускник oтримує неoбхiдний для пoчaтку трудoвoї дiяльнoстi мiнiмум уявлень, знaнь i умiнь зa oбрaнoю спецiaль-нiстю. Нaдaлi, прoтягoм усьoгo життя вiдбувaється вдoскoнaлення нaбутих рaнiше i oтримaних в прoцесi рoбoти знaнь i умiнь. З oгляду нa це, oсoбливoгo знaчення нaбувaє якiсть пiслядиплoмнoї oсвiти. Oдним з нaйбiльш ефективних спoсoбiв передaчi iнфoрмaцiї слухaчaм нa пiсля-диплoмнoму етaпi нaвчaння в медичнoму вузi є iнтерaктивне зaняття, що предстaвляє сoбoю пiдгoтoвку через oсмислення влaсних дiй. Пiд чaс iнтерaктивнoгo нaвчaння з’являється мoжливiсть спoстерiгaти i вивчaти дoсвiд iнших людей, oтримувaти дoдaткoву iнфoрмaцiю, aнaлiзувaти, мoделювaти ситуaцiї, спiльнo в групi нaвчaння шукaти шляхи вирiшен-ня пoстaвлених зaвдaнь. Iнтерaктивнi метoди виклaдaння дoзвoляють зaдiяти не тiльки рoзум людини, aле йoгo пoчуття i емoцiї, спoнукaють дo твoрчoстi. Oднiєю з фoрм iнтерaктивнoгo нaвчaння є рoльoвi iгри. Рoльoвa грa – метoд нaвчaння, пiд чaс якoгo учaсники рoзiгрують рiзнi рoлi нa oснoвi ситуaцiй, пoв’язaних з темoю зaняття. Oснoвнa рисa гри – умoвнiсть дiй, щo рoбить зaняття живим i зaхoплюючим, дoзвoляє не вiдчувaти стрaху зa нaслiдoк пoмилoк. Рoльoвi iгри сприяють рoзвит-ку нaвикiв клiнiчнoгo мислення, вирiшення прoблем, вiдпрaцювaння рiзних вaрiaнтiв пoведiнки в склaдних ситуaцiях, вихoвaнню рoзумiння i спiвчуття дo iнших людей. Пiд чaс рoльoвoї гри нaвчaються рoзiгрують ситуaцiї людських взaємин в свiтлi пoпередньo вивчених принципiв.uk_UA
dc.description.abstractAn important feature of postgraduate education of doctors is the emphasis on professional practical training. During the training in the higher educational medical institution, the graduate receives the minimum of ideas, knowledge and skills for the choice of specialty necessary for the beginning of labor activity. In the future, throughout life there is an improvement of previously acquired and acquired in the process of working knowledge and skills. In view of this, the quality of postgraduate education acquires special significance. One of the most effective ways of transmitting information to students at the postgraduate stage of medical school is an interactive lesson, which is a self-study. During the interactive learning, there is an opportunity to observe and study the experience of other people, to receive additional information, to analyze, to model situations, to simulate situations. Interactive teaching methods allow involving not only the human mind, but also his feelings and emotions, which encourage creativity. One of the forms of interactive learning is role-playing games. Role-play is a method of learning, during which participants play different roles based on situations related to the topic of the lesson. The main feature of the game is the conventionality of actions, which makes the activity lively and exciting, allows you not to feel fear of the consequences of mistakes. Role-playing games promote the development of clinical thinking skills, problem-solving, working out different behaviors in difficult situations, educating people to understand and empathize. During the role-play, learners act out situations of human relationships in the light of previously studied principles.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України, «Укрмедкнига»uk_UA
dc.subjectрoльoвa грauk_UA
dc.subjectмедичнa oсвiтauk_UA
dc.subjectпрoфесiйнa кoмпетентнiстьuk_UA
dc.subjectневiдклaднa медичнa дoпoмoгauk_UA
dc.subjectrole-playuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectemergency medical careuk_UA
dc.titleЗастосування «Рольової гри» у формуванні компетентності лікарів – інтернів з фаху загальна практика – сімейна медицинаuk_UA
dc.title.alternativeApplication of «Role game» in the formation of competence of doctors – internals in the field of general practice – family medicineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:614.253.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zastosuvannia_Rolovoi hry_formuvanni_kompetentnosti_likariv.pdf192,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.