Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦубер, Вікторія Юріївна-
dc.contributor.authorІщейкіна, Любов Костянтинівна-
dc.contributor.authorTsuber, V. Yu.-
dc.contributor.authorIshcheykina, L. K.-
dc.date.accessioned2021-06-02T07:26:11Z-
dc.date.available2021-06-02T07:26:11Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationЦубер В. Ю. Використання тестових завдань для поглиблення та контролю знань студентів при вивченні біоорганічної хімії / В. Ю. Цубер, Л. К. Іщейкіна // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. – Тернопіль, 2021. – С. 495–497.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16009-
dc.description.abstractВикористання тестових завдань є об’єктивною формою контролю знань студентів і може бути застосоване на всіх рівнях освітнього процесу. Головні переваги тестового контролю – це максимально об’єктивна оцінка рівня підготовки студентів та аналіз засвоєння студентами навчального матеріалу. Тестування у навчальному процесі є формою не лише оцінки навчальних досягнень з предмету, а й засобом навчання, адже воно дозволяє більш повно охопити зміст навчальної дисципліни. Для проведення тестового контролю необхідно відібрати найважливіші елементи змісту теми, володіння якими може слугувати критерієм засвоєння змісту курсу. В даній роботі ми розглядаємо використання тестового контролю у викладанні біоорганічної хімії.uk_UA
dc.description.abstractThe use of test tasks is an objective form of control of students' knowledge and can be applied at all levels of the educational process. The main advantages of test control are the most objective assessment of the level of preparation of students and analysis of students' learning material. Testing in the educational process is a form not only of assessing academic achievement in the subject, but also a means of learning, because it allows you to more fully cover the content of the discipline. To conduct a test control, it is necessary to select the most important elements of the content of the topic, the possession of which can serve as a criterion for mastering the content of the course. In this paper, we consider the use of test control in the teaching of bioorganic chemistry.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбіоорганічна хіміяuk_UA
dc.subjectтестовий контрольuk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectbioorganic chemistryuk_UA
dc.subjecttest controluk_UA
dc.subjectcontrol of knowledgeuk_UA
dc.titleВикористання тестових завдань для поглиблення та контролю знань студентів при вивченні біоорганічної хіміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsuber_Isheykina_Vikoristannya_testovih_zavdan.pdf124,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.