Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16009
Title: Використання тестових завдань для поглиблення та контролю знань студентів при вивченні біоорганічної хімії
Authors: Цубер, Вікторія Юріївна
Іщейкіна, Любов Костянтинівна
Tsuber, V. Yu.
Ishcheykina, L. K.
Issue Date: May-2021
Citation: Цубер В. Ю. Використання тестових завдань для поглиблення та контролю знань студентів при вивченні біоорганічної хімії / В. Ю. Цубер, Л. К. Іщейкіна // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. – Тернопіль, 2021. – С. 495–497.
Abstract: Використання тестових завдань є об’єктивною формою контролю знань студентів і може бути застосоване на всіх рівнях освітнього процесу. Головні переваги тестового контролю – це максимально об’єктивна оцінка рівня підготовки студентів та аналіз засвоєння студентами навчального матеріалу. Тестування у навчальному процесі є формою не лише оцінки навчальних досягнень з предмету, а й засобом навчання, адже воно дозволяє більш повно охопити зміст навчальної дисципліни. Для проведення тестового контролю необхідно відібрати найважливіші елементи змісту теми, володіння якими може слугувати критерієм засвоєння змісту курсу. В даній роботі ми розглядаємо використання тестового контролю у викладанні біоорганічної хімії.
The use of test tasks is an objective form of control of students' knowledge and can be applied at all levels of the educational process. The main advantages of test control are the most objective assessment of the level of preparation of students and analysis of students' learning material. Testing in the educational process is a form not only of assessing academic achievement in the subject, but also a means of learning, because it allows you to more fully cover the content of the discipline. To conduct a test control, it is necessary to select the most important elements of the content of the topic, the possession of which can serve as a criterion for mastering the content of the course. In this paper, we consider the use of test control in the teaching of bioorganic chemistry.
Keywords: біоорганічна хімія
тестовий контроль
контроль знань
bioorganic chemistry
test control
control of knowledge
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16009
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsuber_Isheykina_Vikoristannya_testovih_zavdan.pdf124,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.