Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16900
Назва: Формування здорового способу життя при вивченні професійних медсестринських дисциплін
Автори: Бобух, Валерія Валеріївна
Бобух, Валерия Валериевна
Bobukh, V. V.
Новак, Ольга Володимирівна
Новак, Ольга Владимировна
Novak, O. V.
Дата публікації: 24-лис-2020
Видавець: м.Київ, Кременчук ФОП Адаменко Ю. В
Бібліографічний опис: Бобух В. В. Формування здорового способу життя при вивченні професійних медсестринських дисциплін / О. В. Новак, В. В. Бобух // Актуальні проблеми діяльності закладів освіти у контексті формування життєвих перспектив особистості : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, м. Кременчук, 24 листопада 2020 р. / за заг. ред. Ю. В. Ївженка. – Кременчук : ФОП Адаменко Ю. В., 2021. – С. 181–184.
Короткий огляд (реферат): Здоров’я людини найбільше надбання сучасного суспільства. Здорова людина – здорове суспільство. Здоров’я – це сукупність біологічного, фізичного, психічного, соціального стану людини, коли функції всіх органів і систем урівноважені з навколишнім середовищем, відсутні хвороби, хворобливі стани чи фізичні дефекти. Підтримання та збереження здоров’я невід’ємно пов’язано з поняттям здорового способу життя. Здоровий спосіб життя передбачає дотримання певних правил, що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, духовну рівновагу та здоров’я людини. В основі здорового способу життя лежить індивідуальна система поведінки та звичок кожної окремої людини, що забезпечує їй необхідний рівень життєдіяльності та здорове довголіття . Здоровий спосіб життя – це практичні дії, спрямовані на запобігання хворобам, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини. В основі формування здорового способу життя важливе місце займає сім’я, яка повинна формувати корисні звички і навички поведінки, особисту гігієну, оптимальний руховій режим, загартування організму, раціональне харчування, відсутність шкідливих звичок, позитивні емоції, інтелектуальний, моральний і духовний розвиток, формування і розвиток вольових якостей. Продовження цього сімейного виховання покладено на роботу навчальних закладів.
УДК: 372.89.6:614.253.5
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16900
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bobukh.pdf426,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.