Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16993
Title: Робота педагогічного колективу над реалізацією методичної проблеми «впровадження в практику освітньої діяльності компетентнісного підходу при формуванні професійних знань, умінь та навичок майбутніх фахівців»
Other Titles: The work of the pedagogical staff on the realization of the problem of implementation in practice of educational activities competence approach at the formation of professional knowledge, abilities and skills of future professionais
Authors: Вонсович, Лідія Пантелеймонівна
Куценко, Наталія Петрівна
Вонсович, Лидия Пантелеймоновна
Куценко, Наталия Петровна
Vonsovych, L. P.
Kutsenko, N. P.
Issue Date: 21-Oct-2021
Publisher: Житомирський медичний інститут
Citation: Куценко Н. П. Робота педагогічного колективу над реалізацією методичної проблеми «Впровадження в практику освітньої діяльності компетентнісного підходу при формуванні професійних знань, умінь та навичок майбутніх фахівців» / Н. П. Куценко, Л. П. Вонсович // Вища освіта та практика в медсестринстві : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Житомир, 21 жовтня 2021 р. / за ред. В. Й. Шатила. – Житомир : ФОП Худяков О. В., 2021. – С. 119–123.
Abstract: The article describes the updating of the content, forms, and methods of organization of the educational process, improving the professional skills of teachers as a priority in the implementation of the methodological problem of the college. Facilitate the dissemination and exchange of experience on the feasibility of choosing forms and methods of work in the implementation of the methodological problem among teachers of professional higher education.
Keywords: realization of the methodical problem
professional skill
competence
UDC: 377.091.2
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16993
Appears in Collections:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vonsovsh.pdf760,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.