Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17284
Title: Формуванння сучасного іміджу викладача вищої школи
Authors: Ждан, Вячеслав Миколайович
Кітура, Євдокія Михайлівна
Бабаніна, Марина Юріївна
Кир'ян, Олена Анатоліївна
Ткаченко, Максим Васильович
Issue Date: 25-Nov-2021
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Формуванння сучасного іміджу викладача вищої школи / В. М. Ждан, Є. М. Кітура, М. Ю. Бабаніна, О. А. Кир’ян, М. В. Ткаченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 10–13.
Abstract: В статті розглянуто визначення і значення іміджу викладача вищої школи, важливі складові іміджу: перше враження, професіоналізм, глибина знань, широкий кругозір, ентузіазм. Виділено п’ять основних етапів формування іміджу викладача вищої школи.
The article considers the definition and significance of the image of a high school teacher, important components of the image: first impression, professionalism, depth of knowledge, broad outlook, enthusiasm. There are five main stages in the formation of the image of a high school teacher.
В статье рассмотрены определение и значение имиджа преподавателя высшей школы, важные составляющие имиджа: первое впечатление, профессионализм, глубина знаний, широкий кругозор, энтузиазм искренность. Выделено пять основных этапов формирования имиджа преподавателя высшей школы.
Keywords: імідж
вища школа
викладач
професіоналізм
image
higher school
teacher
professionalism
имидж
высшая школа
преподаватель
профессионализм
UDC: 478.124/.127
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17284
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
imidzhu_vykladacha.pdf1,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.