Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17358
Title: The use of word-formation patterns in teaching English for specific purposes at a medical university
Authors: Znamenska, I. V.
Karlinska, I. V.
Знаменська, Іванна Владиславівна
Карлінська, Ілона Володимирівна
Знаменская, Иванна Владиславовна
Issue Date: 25-Nov-2021
Citation: Znamenska I. V. The use of word-formation patterns in teaching English for specific purposes at a medical university / I. V. Znamenska, I. V. Karlinska // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 144–146.
Abstract: У статті досліджено особливості механізмів словотворення у процесі викладання англійської мови для спеціальних цілей у медичних вишах. У дослідженні обґрунтовано словотвірний потенціал англійської медичної термінології та обговорено перспективи подальшого дослідження цього питання.
The article examines the features of word-building while teaching the course in English for Specific Purposes at higher medical educational institutions. The study substantiates the word-formation potential of English medical terminology and discusses prospects for further research of this issue.
Keywords: словотворчі закономірності
медична термінологія
англійська мова для спеціальних цілей
студенти спеціальностей «Медицина» і «Стоматологія»
word-formation patterns
medical terminology
English for Specific Purposes
medical and dental students
UDC: 378.141.5
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17358
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_use_of_word_formation_patterns_in_teaching_English_for_specific.pdf436,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.