Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18023
Title: | Перспективна модель організації дистанційного навчання на кафедрі патофізіології |
Authors: | Акімов, Олег Євгенович Назаренко, Світлана Миколаївна Соловйова, Наталія Веніамінівна Денисенко, Софія Валеріївна Костенко, Віталій Олександрович |
Issue Date: | 24-Mar-2022 |
Publisher: | Полтавський державний медичний університет |
Citation: | Перспективна модель організації дистанційного навчання на кафедрі патофізіології / О. Є. Акімов, С. М. Назаренко, Н. В. Соловйова, С. В. Денисенко, В. О. Костенко // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Потава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 7–9. |
Abstract: | У статті розглянуто проблеми, що виникли в освітньому процесі на кафедрі патофізіології у зв’язку з необхідністю проводити заняття в дистанційній формі. Автори розробили та обґрунтували перспективну модель дистанційного навчання на кафедрі патофізіології. The article considers the problems that arose in the educational process at the Department of Pathophysiology in connection with the necessity to conduct classes in distance form. The authors have developed and substantiated a promising model of distance learning at the Department of Pathophysiology. |
Keywords: | дистанційне навчання освітній процес патофізіологія тести ситуаційні задачі distance learning educational process pathophysiology tests situational tasks |
UDC: | 378.001.1 |
ISBN: | 978-966-182-661-7 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18023 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра патофізіології Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Perspectivna_model_distaciinogo_navchannya_na_kafedri_patofiz.pdf | 303,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.